Сьогодні в рамках проведення Тижня цивільного захисту, В нашому класі пройшла година спілкування " Абетка безпеки".Учні пригадали та повторили основні правила безпеки на дорозі.
Абетка пішохода
Мета: ознайомити дітей з правилами дорожнього
руху. Розвивати увагу,
спостережливість, вміння поводитись на вулиці.Виховувати
ціннісне ставлення до себе.
- Сьогодні, діти, ми розпочнемо веселу подорож до незвичайної країни, назву
якої ви можете відгадати. Згодні?
В мене є три кольори,
Всі для діла, не для гри.
Пішоходи й водії
Знають правила мої.
Коли колір я міняю –
Тих чи інших зупиняю.
- Що ж це, діти?(Світлофор)
- Отже ми розпочинаємо подорож до країни Світлофорії, щоб ознайомитися з
«Абеткою пішохода» і навчитися безпечно
ходити вулицями. Але для того, щоб вирушити в путь, нам потрібно
вибрати транспорт. Які види транспорту ви запропонуєте?
- Але ж країна має назву Світлофорія. Який же транспорт доречніший?
(Автомобіль)
(Виконуються вправи у вигляді фізкультхвилинки)
- Давайте зручно сядемо в
автомобіль (сіли за парти)
- Плавно, але надійно закриємо дверцята
(рух рукою)
- Не забудемо пристебнути паски
безпеки (рухи руками)
- Натиснемо на газ (рух ногою)
- Поїхали!!!
(Звучить весела мелодія)
- Ось ми і доїхали до країни
Світлофорії. І нас зустрічає головний правитель цієї країни – Світлофор.
Світлофор:
Переходь вулицю в дозволених місцях при (якому?) сигналі світлофора. (Яке?)
світло забороняє перехід. (Яке?) попереджає.
(Помічники
Світлофора допомагають дітям відповідати, тримаючи відповідний колір)
- Подорожуючи країною
Світлофорією, ми бачимо багато перехресть, безліч вулиць. На кожній з них нам
зустрічаються транспортні засоби. Давайте спробуємо відгадати!
На дорозі їх багато –
Їде на колесах хата.
Двері спершу ти відчиниш,
На дивані відпочинеш,
А вона в єдину мить
Хоч куди тебе домчить!
(Автомобіль)
Я живу у гаражі – перевожу вантажі,
Ще великий кузов маю, людям всім допомагаю.
Дрова я вожу, пісок. Іграшку на мій зразок
Он малий хлопчак повіз. Я звичайний _ _ _ _ .
(Ваговіз)
Двоє ніг у швидкого коня,
Має він одне око і роги.
Я катаюсь на ньому щодня,
Хоч і добре натомлюю ноги.
(Велосипед)
Залізний кінь,
Фарбований
І гумою
Підкований.
(Авто)
Я стою
На ходу,
А спинюся —
Упаду.
(Велосипед)
Є великий, є малий,
З вантажами, легковий.
По дорогах поспішає,
У собі людей катає.
(Автомобіль)
Вгору ріжки підіймає
І в дорогу вирушає.
Їздить тільки у містах,
І по буднях й по святах.
(Тролейбус)
Покрути його педалі -
Й повезе в далекі далі.
Є звичайний, є гірський,
Жовтий, білий, голубий…
(Велосипед)
Я не їм вівса, ні сіна
Дайте випити бензину –
Всіх коней обжену,
Куди хочеш, побіжу.
(Автомобіль)
Як сідаєш – він бурчить,
По дорогах швидко мчить.
Та шолом слід одягати
І права водійські мати.
(Мотоцикл)
Я стою на ходу,
А спинюся – упаду.
(Велосипед)
- А на цю загадку можна відповісти хором.
На дорозі є начальник.
Ім’я йому – …
(Регулювальник)
(З’являється регулювальник із жезлом)
- Діти, скажіть, будь ласка, як називається чарівна паличка, що знаходиться
в руках у регулювальника.
- Як, ви ще не знаєте?! Чарівна паличка у країні Світлофорії має назву
жезл. І за його допомогою начальник всіх перехресть – регулювальник зможе
допомогти водіям та пішоходам не потрапити в біду. Для цього існують спеціальні
жести регулювальника.
(Регулювальник демонструє жести та пояснює їх значення. Окремо грі на
розуміння жестів буде присвячено інше заняття)
- А наша подорож країною Світлофорією добігає свого кінця. Якщо ця
мандрівка вам сподобалася, то сюди ми ще не раз повернемося. А зараз зменшуємо
швидкість, натискаємо на гальма, повністю зупиняємо машину, відстібуємо паски
безпеки і дуже спокійно виходимо.
(Все супроводжується відповідними рухами)
- . Чи сподобалася, діти, вам подорож? Що нового
дізналися? З якими новими героями познайомилися? У якій країні побували? А іще
одну загадку хочете відгадати?
Він на вулиці щораз
Оком блимає на нас.
Зупинися! Підожди!
Терпеливо стій-но!
А тепер, будь ласка, йди
Впевнено й спокійно.
(Світлофор)
Переглянули цікавий пізнавальний мультфільм "Абетка безпеки"
Немає коментарів:
Дописати коментар