середа, 18 березня 2020 р.

В четвер працюємо з днем 39 с.49-58
1 урок:Я пізнаю світ с.49-52
Звертаємо увагу на завдання 6,7,8.
В завданні 11 потрібно переказати текст,повторюємо правило в з.12
Завдання 13
Температура-тепловий стан тіла,речовини.
Щоденний-такий,що відбувається,повторюється щодня.
Завдання 14-вправа на вироблення навички швидкого читання.
2 урок: Українська мова с.53-55
Варто ще раз переглянути відео
Звертаємо увагу на правило в з.4
Завдання 5
Б'є,п'ють,сузір'я,пір'їна,здоров'я.
Завдання 6-після апострофа є позначає два звука -йе, ю-йу
 Завдання 8-словниковий диктант пишемо в робочі зошити:
Медаль,метро,новий,неділя,олівець,океан,п'ять,п'ятниця.
Вчимо правило в з.9-про перенос слів з апострофом.
Завдання 10-ділимо для переносу:
П'ят-ни-ця або п'я-тни-ця,кур'-єр,вер-ф'ю,бур'-ян.
Завдання 11-повторюємо правила переносу слів.
Завдання 13-виправляємо помилки:
П'ять,б'ють,торф'яний,об'єм.
Перемога,дерево,болото,береза.
Василь Симоненко,Іван Франко.звертаємо увагу га правило в з.14.
3 урок: Я пізнаю світ с.56-58.
Приділяємо увагу роботі з картою з.6,
завдання 7-історична довідка,теж робота по карті.
За цим посиланням розміщені всі відео та аудіо файли до дня 39.
Укр.мова зош.для тр.вправ завдання 4.
Конкурси Кмітливчика з.4 с.9-10.
https://drive.google.com/open?id=1aHD3MQQ-qZaH1NKXNf8DSYKl260g0qQi


Немає коментарів:

Дописати коментар

  До нас завітали студенти Харківської академії внутрішніх справ і розказали про таку потрібну професію поліцейського. Адже усвідомлений виб...