Під час канікулярного періоду пропоную сьогодні попрактикуватись у вправах на розвиток довільної уваги ЗОШИТ 25 ДЕНЬ 41 УРОК 1 - С.1-4.
Звертаємо увагу на повторення правил та роботу зі словничком с.3 з.13-знайти синоніми
ДУМАТИ-міркувати.
ЄХИДНИЙ-злий,підступний,уїдливий.
ІМОВІРНИЙ-молжливий.
МОКРИЙ-вологий.
ЇДКИЙ-різкий,злий,образливий.
МОЖЛИВО-мабуть.
Також ретельно виконуємо вправу на розвиток навички читання с.4 "Хоробрий олов'яний солдатик".
За цим посиланням -відео та аудіо до уроку1.
https://drive.google.com/open?id=1_6EjbwNgHTYr5O9QQHRp8pFqJ2VzFoUt
Інших завдань з дня 41 ми сьогодні не виконуємо!
Пропоную переглянути навчальне відео ,яке допоможе зрозуміти додавання й віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток.
Також можна пограти в гру та попрактикуватись у визначенні десятків та одиниць,
https://learningapps.org/7280636
Навчитись розкладати другий доданок і доповнювати перший до круглого десятка
https://learningapps.org/display?v=p0604ujjk20
Попрактикуватись у додаванні з переходом через десяток
https://learningapps.org/display?v=pk38uiqs520
Українська мова тренувальні вправи -завдання 6.
Звертаємо увагу на повторення правил та роботу зі словничком с.3 з.13-знайти синоніми
ДУМАТИ-міркувати.
ЄХИДНИЙ-злий,підступний,уїдливий.
ІМОВІРНИЙ-молжливий.
МОКРИЙ-вологий.
ЇДКИЙ-різкий,злий,образливий.
МОЖЛИВО-мабуть.
Також ретельно виконуємо вправу на розвиток навички читання с.4 "Хоробрий олов'яний солдатик".
За цим посиланням -відео та аудіо до уроку1.
https://drive.google.com/open?id=1_6EjbwNgHTYr5O9QQHRp8pFqJ2VzFoUt
Інших завдань з дня 41 ми сьогодні не виконуємо!
Пропоную переглянути навчальне відео ,яке допоможе зрозуміти додавання й віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток.
https://learningapps.org/7280636
Навчитись розкладати другий доданок і доповнювати перший до круглого десятка
https://learningapps.org/display?v=p0604ujjk20
Попрактикуватись у додаванні з переходом через десяток
https://learningapps.org/display?v=pk38uiqs520
Українська мова тренувальні вправи -завдання 6.
Немає коментарів:
Дописати коментар