понеділок, 16 березня 2020 р.

У вівторок 17.03 працюємо днем 37 .
1урок: Я пізнаю світ с.20-24.
Звертаємо увагу на правило з.5,вправу "Повітрянв кульки" з.6 та інформацію у з.7.
У завдання 11 всі назви риб,які потрібно вписати є у довідці.
У "Зоряних перегонах" складається слово КАРАСЬ.
2 урок: Математика
У завданні 4 потрібно записати числа:21,22,23,24,25,26.
У завданні 5 потрібно зобразити дітей у вигляді крапок ,порахувати від початку,від кінця і знайти потрібного учня.
А всього учнів вийде 17.
⧬⧬⧬⧬⧬⧬⧬⧬⧬⧬⧭⧬⧬⧬⧬⧬⧬. 
У завданні 8 уважно виміряти лінійкою.Звертаємо увагу на правило в завданні 10,лише потім розв'язуємо задачі .
3 урок:Українська мова.
Повторюємо правило в з.3,потім підкреслюємо слова: маяк,мию,малюк,моє,лялька,мої.
Звертаємо увагу на з.3-правило як грамотно писати.
В завданні 6 виправляємо помилки:
Лелека,лінійка,джерело,дерево.
Мозаїка,свої,мої,твої.
Анатолій Іванович,Знайко,Кнопочка.
В завданні 12 переглядаємо словникові слова,лише потім в робочому зошиті пишемо по пам'яті чи під диктовку:
Медаль,метро,новий,неділя,олівець,океан,п'ять,п'ятниця.
В завданні 13 складаємо речення :
Я шанобливо ставлюся до дорослих.
Текст із завдання 14 переписуємо в робочий зошит в косу лінію.
Конкурси від Кмітливчика -конкурс 2 с.5-6.
Зошит для тренувальних вправ з укр.мови-завдання 2.
За цим посиланням ви знайдете відео та аудіо додатки до дня 37.

Немає коментарів:

Дописати коментар

  До нас завітали студенти Харківської академії внутрішніх справ і розказали про таку потрібну професію поліцейського. Адже усвідомлений виб...