вівторок, 15 жовтня 2019 р.

Сьогодні ми працювали в зошиті 7 день 6.
На с.4 в з.5 ознайомились з піктограмами і створили піктограми для слів,вміщених в вправі "Фотоапарат"(30 секунд слова диван,іграшка,дятел,гава,троянда ,щиглик з'являлись на екрані поступово) їх потрібно було запам'ятати у правивильному порядку та зобразити у вигляді піктограм.
Найлегше було справитись ззавданням 6 с.4.
Найважчим виявилось завдання 7.на с.4-запам'ятати 4 приклади та записати по пам'яті в правильному порядку.
На уроці читання вперше з'явилося завдання на визначення швидкості читання с.5 з.14-15.
Воно виконується в три етапи:
1)Діти читають самостійно на протязі 1 хв.,позначають слово зупинки,навпроти рядочка,де розташоване слово,визначають кількість слів.Навіть якщо в рядочку позначене слово перше чи друге-дивляться на кількість слів в кінці рядочка!
2)Читаємо разом з учителем 2 рази в темпі черепахи та сороки.
3)Утретє читають той самий уривок самостійно.І знову визначають кількість слів в кінці рядочка.
Це для дітей остаточний результат! Втретє кількість слів збільшується,це дає змогу всім повірити в свої сили та стимулювати бажання до читання!
На  уроці математики вчили склад числа 4 с.8 з.7.Вчили таблицю додавання числа 4 с.10.з.11.
Продовжувала вправлятися у знаходженні невідомого доданка з.14 с.10.
Також дочитали казку "Рукавичка" с.14-15.
На уроці письма писали маленькі літери п,т.,опрацювали нижнє з'єднання с.17 з.9.
На сторінці 19 бажано ще допрацювати з.15,16,17.

Немає коментарів:

Дописати коментар

  До нас завітали студенти Харківської академії внутрішніх справ і розказали про таку потрібну професію поліцейського. Адже усвідомлений виб...