Вчора на уроці математики ми вчили таблицю додавання числа 2. с.26.з.9. ЇЇ знання і розуміння дає змогу дітям правильно відшукувати невідомий доданок у завданні 11.
Розпочали вивчати структуру задачі (умова,запитання) та розрізняти ці елементи.
На уроці укр.мови вивчаємо голосні та приголосні (тверді ,м'які) звуки ,їх умовне позначення.
Також вчимо правильне написання букв і,ї,н.
Сьогодні ми на уроці математики пишемо цифру 3,вчимо склад числа 3.Таблицю додавання числа 3 с.36 з.7
Доповнюємо приклади невідомим доданком с.36.з.10.Вчимо правило про структурні елементи задачі с.37 з.12.
На уроці укр.мови продовжуємо працювати з казками.Вчимо правило с.39,с.41.Працюємо над казкою "Рукавичка".
Пишемо букви ч,и,й. Вчимо правило про голосні звуки та прозначення їх на письмі буквами с.43 з.7.
Розпочали вивчати структуру задачі (умова,запитання) та розрізняти ці елементи.
На уроці укр.мови вивчаємо голосні та приголосні (тверді ,м'які) звуки ,їх умовне позначення.
Також вчимо правильне написання букв і,ї,н.
Сьогодні ми на уроці математики пишемо цифру 3,вчимо склад числа 3.Таблицю додавання числа 3 с.36 з.7
Доповнюємо приклади невідомим доданком с.36.з.10.Вчимо правило про структурні елементи задачі с.37 з.12.
На уроці укр.мови продовжуємо працювати з казками.Вчимо правило с.39,с.41.Працюємо над казкою "Рукавичка".
Пишемо букви ч,и,й. Вчимо правило про голосні звуки та прозначення їх на письмі буквами с.43 з.7.
Немає коментарів:
Дописати коментар